keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Annan kuulumisia osa 3


 Niin on vierähtänyt jo seitsemän viikkoa meidän pienryhmävalmennustamme. Hurjan nopeasti on aika mennyt! 

Pyysin valmentajaltamme, että voisimmeko pitää puolenvälin kuntotestit, jotta näkisimme onko mitään kehitystä tapahtunut ja Mirahan suostui ;) Osa ryhmäläisistä oli vähintäänkin hieman kauhistuneita ehdotuksesta, mutta alkujärkytyksen jälkeen hekin suostuivat. Sitten saapui SE kuntotestipäivä, iiik. Osa ryhmäläisistä ajatteli ennen kuntotestejä, ettei vielä ole varmaan mitään muutosta tapahtunut ja itse ajattelin ”Kyllä kaikkiin pitää saada edes yksi toisto enemmän kuin viimeksi”. Olimme kaikki vähintäänkin ylpeitä, koska kaikki ryhmäläiset saivat paremmat tulokset kuin viime kerralla. Jee hyvä me, hyvä meidän joukkue! 


Kuntotestien jälkeen pääsimme kokeilemaan kahvakuulalla treenaamista, joka oli muuten aika tekniikkalaji mutta ah niin mukavan rankkaa. Pienryhmävalmennusviikolla 6. ryhmäläiset pitivät crosstreeni- tunnin (hihi itse lomailin sen viikon Espanjassa).



Seuraavalla viikolla Mira ohjasi meille kehonpainoharjoittelua eli teimme oman kehon vastuksella fyysistä harjoittelua. Kehonpainoharjoittelu auttaa parantamaan tasapainoa, voimaa, liikkuvuutta ja kestävyyttä sekä heittäytymiskykyä. Aluksi menimme jumppasalia päästä päähän erilaisilla eläintyyleillä, kuten taskurapu, karhu, mittarimato sekä leijona. Ei, siitä ei valitettavasti ole kuvamateriaalia.. :D

Seuraavaksi edessä vielä crosstreenit, ulkotreenit ja lopputestit. Nyt me treenataan ahkerasti kolme viikkoa, jotta saadaan olla ylpeitä kuntotestien ja kehonkoostumusmittauksen jälkeen!
Terveisin Anna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti