keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

Annan kuulumisia osa 2



 Maanantaina alkoi viides viikko pienryhmävalmennusta eli olemme jo puoli välissä. Sen kunniaksi päätimme että tämän viikon yhteisissä treeneissä pidämme kuntotestit, jotta pääsemme näkemään onko kunto kohentunut. Valmentaja Mira on kehittänyt jokaiselle viikolle erilaiset treenit (tietenkin ryhmän mieltymykset ja kuntotasot huomioon ottaen). Meillä on ollut crosstreenit, ulkotreenit, kehonhuoltoa ja tällä viikolla meillä on kahvakuulatunti. 



Yhteisissä treeneissä jokainen ryhmäläinen tekee oman kunnon ja tunnon mukaan.  Olemme kuitenkin huomanneet, että meillä on positiivista ryhmäpainetta.  Jos muutkin pystyivät miksen minäkin! Olimme hölkkäämässä ja huomasimme ryhmäläisten kanssa, että toisten avulla saa itsensä yrittämään vieläkin enemmän ja ehkä jopa yllättämään itsensä. 


Projektissa on auttanut ja motivoinut, että asetti itselleen tavoitteita matkan varrelle. Onnistumisen tunne saavutettuaan tavoitteita saa tekemään vieläkin enemmän töitä seuraavien tavoitteiden eteen. Tavoitteiden ei tarvitse olla valtavia painonputoamisia vaan esimerkiksi että järjestää kalenteristaan aikaa treenaamiseen.
Omat tavoitteet ja ryhmän kannustus saavat projektia eteenpäin, mutta valitettavasti emme voi tsempata toisiamme 24/7. Suurin tuki on kotona <3 Auttaa huomattavasti jos omat ystävät ja perhe tukevat (lue: syövät puolestasi kaappiin jääneet herkut). Minun tukijoukkoni ovat onnekseni suostuneet mielellään kokeilemaan terveellisempiä ruokia ja liikkuneet ahkerasti kanssani.

Ensi kerralla pääsette lukemaan miten kuntotestit menivät

Terveisin Anna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti