sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Annan loppumietteet pienryhmävalmennuksesta



Pienryhmävalmennuksemme loppui jokunen viikko sitten, mutta en ole ehtinyt päivittää tuloksia. Viimeisellä pienryhmävalmennuskerralla otettiin kehon ympärysmitat, tehtiin kehonkoostumusmittaus ja kuntotestit. Pelkäsimme, etteivät tulokset ole parantuneet puolen välin kuntotesteistä…
Viimeinen kerta sai kaikilla hymyn huulille, koska kaikki ryhmän jäsenet saivat paremmat tulokset kuntotesteistä kuin viime kerralla! Pienryhmävalmennus oli loistava tilaisuus päästä ammattilaisen ohjaukseen oppimaan uusia asioita liikunnasta, ja kaikille meille tämä on koko elämän mittainen projekti.  Tässä on koottu yhteen kuuden pienryhmävalmennukseen osallistuneen naisen kokemukset valmennuksesta.
Miksi osallistua Zenanan pienryhmävalmennukseen?

Plussaa
Pienryhmävalmennus sopii kenelle tahansa iästä ja kuntotasosta riippumatta.
Jokainen saa varmasti pienryhmävalmennuksesta jotakin irti, koska aina on kehitettävää.
Piristävää vaihtelua treenata ryhmässä eikä yksin.
Henkilökohtainen kuntosaliohjelma sai kaikki innostumaan kuntosalilla käymisestä ja liikkumaan entistä enemmän.
Ruokapäiväkirjan analysoiminen sai jokaisen miettimään omia ruokailutottumuksia.
Auttoi välttämään kesällä turhaa herkuttelua, kohtuus kaikessa ;)
Kehonkoostumusmittaus, kehon ympärysmitat ja kuntotestit valmennuksen alussa sekä lopussa kertoivat parhaiten saavutetuista tuloksista ja motivoivat treenaamaan enemmän.
Ryhmäläiset kannustivat, kehuivat ja motivoivat toisiaan treeneissä – positiivinen naisenergia auttoi jaksamaan.
Alussa suunniteltiin valmentajan kanssa yhdessä mitä kaikkia lajeja kokeiltaisiin, jotta saataisiin mahdollisimman monipuolinen kokonaisuus.
Pienryhmävalmennuksemme ohjaaja Mira oli erittäin ammattitaitoinen, kannustava, innostava ja itse innostunut ohjaamisesta.

Miinusta
Pienryhmävalmennus olisi voinut kestää pidempään kuin 10 viikkoa.
Pienryhmän yhteisiä treenejä olisi voinut olla enemmän kuin kerran viikossa.
Kesä oli haastavaa aikaa päästä yhteisiin treeneihin.
Pienryhmävalmennuksessa olisi voinut antaa enemmän ravitsemus-ohjausta.
Pienryhmävalmennuksen alussa jokainen olisi voinut halutessaan kertoa omista tavoitteistaan ja syystä minkä takia halusi lähteä mukaan, joka olisi voinut lisätä yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Kiitokset Miralle ja pienryhmävalmennusporukalle yhteisestä projektista!



Edit: Kiitos Annalle postauksista matkan varrelta ja kiitos ryhmäläisille palautteista. Tästä on hyvä miettiä erilaisia valmennuksia, niiden kestoa, sisältöä ja hinnoittelua. Tämänkertaisen kesävalmennuksen sisältö oli tämä.



Jos kaipaat ohjausta, tsemppausta ja lisää motivaatiota omaan treeniin ja vietät kesääsi pääsääntöisesti kaupungissa, niin tule mukaan kesän pienryhmävalmennukseen. Ryhmää ohjaa Mira.



Mukaan mahtuu max kuusi osallistujaa ja aloitamme valmennuksen kesäkuun ensimmäisellä tai toisella viikolla, riippuen siitä miten ryhmä saadaan kasaan.



Valmennuksen kesto 10 viikkoa sisältäen:
- yhteiset treenit kerran viikossa ryhmän tason mukaan. (Jos joku treenikerta jää väliin esim loman vuoksi, niin sen voi korvata jollakin viikottaisella ryhmäliikuntatunnilla.)
- jokaiselle oma henk.kohtainen kuntosali- tai liikuntaohjelma omatoimiseen harjoitteluun
- kehonkoostumusmittaukset alkuun ja loppuun
- ruokapäiväkirjan analysointi ja palaute sähköpostilla
- valmentajan tuki ja ryhmän tsemppi koko valmennuksen ajan
Hinta 79€ / 10 viikkoa








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti